Is er een speeltuin met springkasteel Aanwezig?
Er is wel een speeltuin die omheind is, maar geen springkasteel aanwezig. Een springkasteel kan en mag door jullie gehuurd en geplaatst worden.
Wij hebben maar één speeltuin. Dus als er kinderen zitten in de andere zaal gaan die ook op dat kasteel springen.
Dat valt niet te vermijden.
We kunnen altijd voorstellen aan de andere groep om de kosten te delen maar het is niet zeker dat ze dat gaan willen.
Een springkasteel binnen (bij slecht weer) kan niet. Een overdekt springkasteel bij regen heeft ook geen zin. De kinderen gaan toch doornat zijn. De overdekking is eigenlijk alleen bedoeld tegen felle zon.
De leverancier van het springkasteel moet zelf voldoende verlengkabels meebrengen. Tot wel 50 meter per blazer, afhankelijk van de grootte van het kasteel en waar het geplaatst wordt.
Er zijn reeds speelmogelijkheden nl. Een basketbalring, een dambord, een ping-pong tafel, een wipplank, 2 klimtorens, 2 doelen voor voetbal en een plein voor badminton/volleybal. Alle materiaal is ter plaatse. Het is niet professioneel materiaal en veel gebruikt. U mag zeker zelf ballen en zo meebrengen. Als je ons materiaal gebruikt vragen we 2 euro borg aan het kind. Wanneer het materiaal wordt teruggebracht krijgt het kind zijn 2 euro terug. Werkt perfect.
Het speelplein heeft een oppervlakte van 50m x 30m.
Wij hebben maar één speeltuin. Dus als er kinderen zitten in de andere zaal gaan die ook op dat kasteel springen.
Dat valt niet te vermijden.
We kunnen altijd voorstellen aan de andere groep om de kosten te delen maar het is niet zeker dat ze dat gaan willen.
Een springkasteel binnen (bij slecht weer) kan niet. Een overdekt springkasteel bij regen heeft ook geen zin. De kinderen gaan toch doornat zijn. De overdekking is eigenlijk alleen bedoeld tegen felle zon.
De leverancier van het springkasteel moet zelf voldoende verlengkabels meebrengen. Tot wel 50 meter per blazer, afhankelijk van de grootte van het kasteel en waar het geplaatst wordt.
Er zijn reeds speelmogelijkheden nl. Een basketbalring, een dambord, een ping-pong tafel, een wipplank, 2 klimtorens, 2 doelen voor voetbal en een plein voor badminton/volleybal. Alle materiaal is ter plaatse. Het is niet professioneel materiaal en veel gebruikt. U mag zeker zelf ballen en zo meebrengen. Als je ons materiaal gebruikt vragen we 2 euro borg aan het kind. Wanneer het materiaal wordt teruggebracht krijgt het kind zijn 2 euro terug. Werkt perfect.
Het speelplein heeft een oppervlakte van 50m x 30m.
Kan er nog een andere groep in de zaal zitten?
Nee, er zitten nooit 2 groepen in dezelfde zaal. Er zijn 2 zalen op het domein. In de andere zaal kan wel een groep/familie zitten, tenzij je voor exclusiviteit kiest. Dan is er niemand anders op het hele domein.
Kan er korting bekomen worden?
Het event moet steeds vereffend worden, ten laatste de dag zelf bij vertrek.
Betaalt u voor aanvang? Dan krijgt u 2 % korting.
1) Het makkelijkst: u stort alles (of een groot deel) in de week voor het event.
Storting op BE 48 4631 1391 2127. U krijgt van ons een e-mail hoe dit kan de week voor het event. Meestal de maandag ervoor.
2) Betalen kan ook met Payconiq, NIET met bancontact en NIET met credit card. Let erop dat de week- en daglimiet bij Payconiq verschilt van bank tot bank. Voor aanvang van het feest = 2% korting. Bekijk hier de limieten per bank.
3) Betalen kan ook cash, maar het totale saldo mag dan niet hoger zijn dan € 3000, want boven de € 3000 is het verplicht om zo goed als alles via de bank te regelen. Voor aanvang van het feest = 2% korting.
Dus van zodra het saldo groter is dan € 3000, ook niet een deel cash en een deel giraal.
Betalen na de activiteit kan niet. Gebeurt het toch dan wordt er geen korting gegeven en kan er een toeslag volgen.
Op het extra verbruik de dag zelf wordt er geen korting gegeven.
Er gelden ook kortingsregels bij de menu's. Die worden uitgelegd in een video op de calculator.
De calculator past de kortingsregels automatisch toe.
Betaalt u voor aanvang? Dan krijgt u 2 % korting.
1) Het makkelijkst: u stort alles (of een groot deel) in de week voor het event.
Storting op BE 48 4631 1391 2127. U krijgt van ons een e-mail hoe dit kan de week voor het event. Meestal de maandag ervoor.
2) Betalen kan ook met Payconiq, NIET met bancontact en NIET met credit card. Let erop dat de week- en daglimiet bij Payconiq verschilt van bank tot bank. Voor aanvang van het feest = 2% korting. Bekijk hier de limieten per bank.
3) Betalen kan ook cash, maar het totale saldo mag dan niet hoger zijn dan € 3000, want boven de € 3000 is het verplicht om zo goed als alles via de bank te regelen. Voor aanvang van het feest = 2% korting.
Dus van zodra het saldo groter is dan € 3000, ook niet een deel cash en een deel giraal.
Betalen na de activiteit kan niet. Gebeurt het toch dan wordt er geen korting gegeven en kan er een toeslag volgen.
Op het extra verbruik de dag zelf wordt er geen korting gegeven.
Er gelden ook kortingsregels bij de menu's. Die worden uitgelegd in een video op de calculator.
De calculator past de kortingsregels automatisch toe.
Mag er eigen versiering worden meegebracht?
Ja dat mag. Maar het gebruik van duimspijkers en plakband is niet toegestaan. Alles wat zou schade kunnen veroorzaken is niet toegestaan. Ballonnen kunnen gevuld worden met helium en op die manier kan een slinger aan het plafond worden gehangen. Op onze blogpagina staat daar een foto van. Je kunt de zaal versieren vanaf een uurtje op voorhand (dan starten de kelners) of een dag op voorhand als ze vrij is. Het best neem je daarvoor contact op met ons, zodat we kunnen afspreken.
Is er muziek in de zaal?
Ja, er is een radio aanwezig en een cd-speler waarin een 5-tal cd's kunnen geplaatst worden en die at random worden afgespeeld. Er is dus altijd achtergrondmuziek in de zaal. Eigen cd's mogen worden meegebracht (moet niet) en die kunnen we dan afspelen tijdens uw feest. Het is niet toegestaan om muziek af te spelen via B2C diensten zoals Spotify, Deezer, Youtube… Dit geldt voor elke horecazaak, winkel enz… Doet de klant of zijn DJ dat toch en er volgt een boete, dan is deze ten laste van de klant. Het maximaal toegelaten geluidsniveau voor onze zaal is > 85 dB(A) LAeq,15min en ≤ 95 dB(A) LAeq,15min. Dit is ruim voldoende. Alle boetes ten gevolge een overschrijding van deze voorwaarden zijn ten laste van de klant.
Wanneer moet het juiste aantal Personen worden doorgegeven?
Het juiste aantal personen moet worden doorgegeven ten laatste de vrijdag van het weekend voor het feest. vb: Je feest gaat door op zondag 29/08/2021, dan verwachten wij het juiste aantal op vrijdag 20/08/2021. Tot die dag mag ook de menu nog worden gewijzigd.
Wanneer zijn de menukeuze en tafelschikking definitief?
De menukeuze en tafelschikking zijn definitief ten laatste de vrijdag van het weekend voor het feest. vb: Je feest gaat door op zondag 29/08/2021, dan kun je de menu nog wijzigen tot vrijdag 20/08/2021. Dat is ook de dag waar we het juiste aantal verwachten. De menu mag wel (best) vroeger worden doorgegeven, zo kunnen wij al eens kijken of er geen tegenstrijdigheden inzitten.
Is er parking?
Er is parking op het domein en aan de overkant bij de oude kerk.
Welke dranken zijn inbegrepen?
Het is eenvoudiger om uit te leggen welke dranken niet zijn inbegrepen. Nooit zijn sterke dranken zoals Whisky, Cognac, Calvados, enz... inbegrepen. In geen enkele formule. In alle andere "forfait" formules (vb: aperitief naar believen, all-night long, wijnen aan tafel, babyborrel, partyformule, enz...) zijn alle andere dranken inbegrepen gedurende de tijd waarvoor het forfait geldt.
Ons aanbod bestaat uit: Jupiler, Coca-cola, Spuitwater, Plat water, Limonade, Coca-cola zero, Fuze tea, Fruitsap, Jupiler 0,0%, Koffie en thee, Schweppes, Hoegaarden, Rodenbach, Carlsberg, Kriek, Leffe blond 0,0%, Omer, Leffe bruin, wijn, Duvel, Porto, Martini, Schuimwijn van het huis. Al deze dranken zijn inbegrepen.
All-night long wordt verder in een andere FAQ uitgelegd.
Ons aanbod bestaat uit: Jupiler, Coca-cola, Spuitwater, Plat water, Limonade, Coca-cola zero, Fuze tea, Fruitsap, Jupiler 0,0%, Koffie en thee, Schweppes, Hoegaarden, Rodenbach, Carlsberg, Kriek, Leffe blond 0,0%, Omer, Leffe bruin, wijn, Duvel, Porto, Martini, Schuimwijn van het huis. Al deze dranken zijn inbegrepen.
All-night long wordt verder in een andere FAQ uitgelegd.
Is er een beamer, een scherm en een micro aanwezig?
Ja, we hebben een beamer en een scherm. Het moet op voorhand gevraagd worden zodat wij het kunnen klaarzetten. De beamer hangt niet vast aan het plafond en kan vrij rond gezet worden. Elke zaal heeft een micro. Deze moet niet op voorhand aangevraagd worden. Buiten is er geen geluidsversterking. Als je buiten een micro nodig hebt, moet die meegebracht worden.
Is er een vaste DJ?
Nee, een DJ mag door de klant zelf gecontacteerd worden. Voor een gewone disc-jockey betalen wij jaarlijks een vaste bijdrage aan Unisono (vroeger Sabam). Het verbruik (drank en voeding) van de DJ is ten laste van de klant. Gelet op de nieuwe geluidsnormen, van kracht op 01/01/2013, moet de klant de DJ of elke andere persoon of toestel dat geluid produceert verplichten zich aan deze normen te houden. De toelating voor onze zaal is – maximaal geluidsniveau > 85 dB(A) LAeq,15min en ≤ 95 dB(A) LAeq,15min. Dit is ruim voldoende. Alle boetes ten gevolge een overschrijding van deze voorwaarde zijn ten laste van de klant. Er wordt een professionele houding van elke DJ of geluidstechnicus verwacht.
Het is niet toegestaan om muziek af te spelen via B2C diensten zoals Spotify, Deezer, Youtube… Dit geldt voor elke horecazaak, winkel enz… Doet de klant of zijn DJ dat toch en er volgt een boete, dan is deze ten laste van de klant.
Het is niet toegestaan om muziek af te spelen via B2C diensten zoals Spotify, Deezer, Youtube… Dit geldt voor elke horecazaak, winkel enz… Doet de klant of zijn DJ dat toch en er volgt een boete, dan is deze ten laste van de klant.
Wanneer mag de muziekinstallatie Geplaatst worden?
Het is aan te raden dat de DJ zelf contact opneemt met ons om af te spreken wanneer de installatie wordt geplaatst. Meestal is dat een paar uur voor de start van het event. In elk geval moet de DJ zijn installatie terug meenemen van zodra hij de zaal verlaat. Meestal is er de volgende dag weer een feest en moet de zaal vrij zijn tegen dat de kuisploeg komt.
Wat als er schade Is aan de zaal?
De klant (=hij die het feest regelt en bestelt) is verantwoordelijk voor de goede orde in en rond de feestzaal. Schade veroorzaakt door een der aanwezigen kan verhaald worden op deze persoon maar als deze om gelijk welke reden de schade niet kan vergoeden (vb: te weinig financiële middelen of de veroorzaker is onbekend) kan deze schade eveneens ondeelbaar worden verhaald op de klant , zijnde de persoon die het feest heeft besteld. Het is onverstandig om personen uit te nodigen waarvan je denkt dat ze schade gaan veroorzaken of de goede orde gaan verstoren.
Welke smaak Heeft het ijslam of de ambachtelijke ijstaart?
Bij een ijstaart mogen er 2 smaken worden gecombineerd. vb: vanille-aardbei of vanille-chocolade of gelijk welke combinatie. 2 smaken moeten niet, 1 is ook prima. Als er een ijslam wordt besteld dan is het lam altijd puur vanille. Het lam is al voor een 6-tal personen. De sokkel waarop het lam staat kan 2 smaken hebben.
Vanaf hoeveel personen kun je een feest boeken?
Je kunt een feest boeken vanaf 1 persoon.
Maar het minimum factuurbedrag is steeds € 1350,00. Als je bvb met 10 personen komt en een menu van € 60,00 bestelt. Dan betaal je niet € 60 x 10 = € 600 maar € 1350 want dat is het minimum.
Maar het minimum factuurbedrag is steeds € 1350,00. Als je bvb met 10 personen komt en een menu van € 60,00 bestelt. Dan betaal je niet € 60 x 10 = € 600 maar € 1350 want dat is het minimum.
Kunnen er 2 verschillende hoofdschotels worden gekozen en wat als iemand bvb geen vis lust?
Er kan maar 1 hoofdschotel per groep worden gekozen. Met 2 hoofdschotels kunnen wij geen vlotte bediening uitvoeren en dat willen we niet. Wel zijn er uitzonderingen mogelijk. Bvb bij een groep van 40 personen zijn er 2 personen die geen vis lusten, dan gaan wij voor die 2 personen een aangepaste schotel bereiden. Maar het moet om uitzonderingen gaan, niet om de helft vis en de helft vlees. Het zelfde geldt voor de voorgerechten. De meerderheid van de groep eet hetzelfde voorgerecht, uitzonderingen zijn mogelijk.
Wat je wel kunt doen is bvb. een koud buffet nemen, dan kan iedereen nemen wat hij lust.
Wat je wel kunt doen is bvb. een koud buffet nemen, dan kan iedereen nemen wat hij lust.
Mag er eigen wijn Worden meegebracht?
Ja, dat mag. Per fles wordt dan een kurkrecht aangerekend. Dat is een kost voor de diensten van de kelners, het gebruik van de zaal, glazen, wasmachine,... Het kurkrecht bedraagt tot 31/10/22 € 7,50 / fles wijn van maximaal 75 cl. Vanaf 01/11/2022 wordt dat € 10,00 Zoniet verhoogt de prijs proportioneel en recht evenredig met de inhoud van de fles. Minder dan 75 cl blijft 7,5 euro resp. 10 euro kurkrecht. In het geval er eigen wijn wordt meegebracht worden alle andere dranken die de gasten nemen (cola, bier,...) per stuk gerekend.
Mag er eigen voeding worden meegebracht?
Eigen voeding is niet toegestaan. In specifieke gevallen kan een uitzondering worden toegestaan bvb in geval van zware allergieën maar dat moet op voorhand besproken worden.
Wanneer sluit de zaal?
Regeling vanaf 01/09/2023: Er geldt een sluitingsuur voor de zaal. De bar sluit steeds een half uur vroeger.
In geval van een event dat start ’s morgens tussen 7u en 10u59 (vb. ontbijt/receptie)
Event kan maximaal 6 uur duren. De bar sluit na 5,5 uur.
-
In geval van een event dat start op de middag tussen 11u en 13u59
De bar sluit om 18u00, de zaal sluit om 18u30.
Uitzondering receptie: Event kan maximaal 6 uur duren. De bar sluit na 5,5 uur.
-
In geval een event dat start in de namiddag start tussen 14u en 17u59 (vb. babyborrel)
Event kan maximaal 6 uur duren. De bar sluit na 5,5 uur.
-
In geval van een event dat start ’s avonds start vanaf 18u
De bar sluit om 2u30, de zaal sluit om 3u.
Uitzondering: een avondreceptie kan ook maximaal 6u duren. Ook hier sluit de bar 1/2 uur voor het einde van het event.
-
Indien het event toch langer uitloopt dan het sluitingsuur wordt per begonnen uur een toeslag van € 135,00 (btw incl.) aangerekend.
Geen enkel drankenforfait geldt dan nog.
In geval van een event dat start ’s morgens tussen 7u en 10u59 (vb. ontbijt/receptie)
Event kan maximaal 6 uur duren. De bar sluit na 5,5 uur.
-
In geval van een event dat start op de middag tussen 11u en 13u59
De bar sluit om 18u00, de zaal sluit om 18u30.
Uitzondering receptie: Event kan maximaal 6 uur duren. De bar sluit na 5,5 uur.
-
In geval een event dat start in de namiddag start tussen 14u en 17u59 (vb. babyborrel)
Event kan maximaal 6 uur duren. De bar sluit na 5,5 uur.
-
In geval van een event dat start ’s avonds start vanaf 18u
De bar sluit om 2u30, de zaal sluit om 3u.
Uitzondering: een avondreceptie kan ook maximaal 6u duren. Ook hier sluit de bar 1/2 uur voor het einde van het event.
-
Indien het event toch langer uitloopt dan het sluitingsuur wordt per begonnen uur een toeslag van € 135,00 (btw incl.) aangerekend.
Geen enkel drankenforfait geldt dan nog.
Is er een tuin om te aperitieven?
Ja hoor, meer nog er zijn 2 tuinen. Zo heeft elke groep zijn eigen tuin. Er is maar één speeltuin voor de kinderen. Daar spelen ze samen. Glas/glazen in de speeltuin, daar houden we niet van. Als er 1 breekt en er zijn kinderen in de buurt.... Daarom serveren we voor de kinderen de drankjes in brikverpakking. Dat breekt niet en zo blijft het voor iedereen leuk.
Kan er buiten gegeten worden?
We eten altijd binnen. De reden daarvoor is dat we helemaal op de buiten liggen en als we buiten eten hebben de gasten teveel last van insecten. Aperitieven buiten kan wel. 1 uitzondering: een ontbijt bij goed weer. Dat kan buiten. Maar het buffet staat nog steeds binnen.
Wat betekent drankforfait all-night long?
Het drankforfait all-night long kan genomen worden na een menu of na een receptieformule. In de partyformule is deze inbegrepen.
Het aanbod bestaat uit: Jupiler, Coca-cola, Spuitwater, Plat water, Limonade, Coca-cola zero, Fuze tea, Fruitsap, Jupiler 0,0%, Koffie en thee, Schweppes, Hoegaarden, Rodenbach, Carlsberg, Kriek, Leffe blond 0,0%, Omer, Leffe bruin, wijn, Duvel, Porto, Martini, Schuimwijn van het huis. Niet inbegrepen zijn sterke dranken: Calvados, Cognac,... Het drankforfait stopt een half uur voor de zaal sluit en het kan zijn dat er extra huur voor de zaal moet worden betaald. Zie ook 3 vragen hierboven bij: WANNEER SLUIT DE ZAAL?
Het aanbod bestaat uit: Jupiler, Coca-cola, Spuitwater, Plat water, Limonade, Coca-cola zero, Fuze tea, Fruitsap, Jupiler 0,0%, Koffie en thee, Schweppes, Hoegaarden, Rodenbach, Carlsberg, Kriek, Leffe blond 0,0%, Omer, Leffe bruin, wijn, Duvel, Porto, Martini, Schuimwijn van het huis. Niet inbegrepen zijn sterke dranken: Calvados, Cognac,... Het drankforfait stopt een half uur voor de zaal sluit en het kan zijn dat er extra huur voor de zaal moet worden betaald. Zie ook 3 vragen hierboven bij: WANNEER SLUIT DE ZAAL?
Eten kinderen Hetzelfde menu van de ouders?
Dat kan en mag maar is geen verplichting.
Kinderen kunnen een kindermenu nemen of eten de menu van de volwassenen mee aan verminderde prijs.
0 t.e.m. 2 jaar : gratis
3 t.e.m. 5 jaar : 1/3 van de prijs
6 t.e.m. 11 jaar : 1/2 van de prijs
Om een menu en een aparte kindermenu te boeken, moet je 2 verschillende calculators invullen. Je kunt dan beide totalen zelf samentellen.
Kinderen kunnen een kindermenu nemen of eten de menu van de volwassenen mee aan verminderde prijs.
0 t.e.m. 2 jaar : gratis
3 t.e.m. 5 jaar : 1/3 van de prijs
6 t.e.m. 11 jaar : 1/2 van de prijs
Om een menu en een aparte kindermenu te boeken, moet je 2 verschillende calculators invullen. Je kunt dan beide totalen zelf samentellen.
Wat meT VEGETARIËRS, SPECIALE DIËTEN EN MENSEN MET ALLERGIEËN?
Wij houden graag rekening met vegetariërs, speciale diëten en mensen met allergieën indien op voorhand gemeld.
Moet de klant helpen Klaarzetten of zelf opruimen?
Uiteraard niet! De zalen worden door ons klaargezet, alles wordt bediend en opgeruimd.
U hoeft alleen te genieten.
U hoeft alleen te genieten.
Hoeveel Personen kunnen er in de zaal?
We hebben 2 zalen. Onze kleine zaal (=KZ) en onze grote zaal (=GZ). Hoeveel er binnen kunnen hangt af van de aard van het feest.
Voor recepties & babyborrels: KZ = tot 110 personen, GZ tot 220 personen.
Voor een maaltijd ZONDER dans: KZ = tot 60 personen, GZ tot 130 personen
Voor een maaltijd MET dans OF MET een buffet: KZ = tot 50 personen, GZ tot 110 personen
Aantal personen = volwassenen en kinderen samen.
Voor recepties & babyborrels: KZ = tot 110 personen, GZ tot 220 personen.
Voor een maaltijd ZONDER dans: KZ = tot 60 personen, GZ tot 130 personen
Voor een maaltijd MET dans OF MET een buffet: KZ = tot 50 personen, GZ tot 110 personen
Aantal personen = volwassenen en kinderen samen.
Welke zaal is er nog vrij?
Kijk daarvoor op onze pagina "Beschikbaarheid".
KZ = kleine zaal; GZ = grote zaal
Als er staat 1 zaal vrij betekent dat dat de groep die reeds reserveerde in beide zalen past.
Uiteindelijk beslissen wij welke groep in welke zaal feest. U mag steeds uw voorkeur doorgeven, maar wij beslissen finaal om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken.
KZ = kleine zaal; GZ = grote zaal
Als er staat 1 zaal vrij betekent dat dat de groep die reeds reserveerde in beide zalen past.
Uiteindelijk beslissen wij welke groep in welke zaal feest. U mag steeds uw voorkeur doorgeven, maar wij beslissen finaal om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken.
We willen barbecue Bestellen, maar wat bij slecht weer?
Bij slecht weer bakken wij toch het vlees buiten, onder ons afdak. Binnen zetten we dan chafing dishes waarin vlees/vis kan afgehaald worden. Bij stormweer bakken we zelf ook binnen. Indien u twijfelt om een barbecue te bestellen omdat je niet weet welk weer het gaat zijn, kun je ook 2 verschillende feesten bestellen. Bvb een menu en een barbecue. De vrijdag van het weekend voor het feest beslis je dan wat je wil laten doorgaan. De menu of de barbecue.
hoeveel huur moet er betaald worden voor de zaal?
Regeling vanaf 01/09/2023 tot 31/12/23:
Het minimum factuurtotaal is steeds € 1350.
De huur varieert naargelang het factuurtotaal.
Stel dat je maar aan 800 euro verbruik komt, dan wordt er toch € 1350 aangerekend.
In dit geval is de huur dus 550 euro.
Stel dat je maar aan 700 euro komt, dan wordt er 650 euro huur gerekend.
700 + 650 = 1350. In dit geval is de huur dus 650 euro.
De huur is dus het verschil tussen wat je verbruikt en 1350 euro.
In elk geval is het minimum factuurbedrag steeds 1350 euro.
Het is dus steeds voordeliger om ervoor te zorgen dat je 1350 euro verbruikt.
Als het factuurtotaal € 1350 of meer is, dan betaal je geen huur meer.
Prijsherziening (in extreme gevallen + na verwittigen + met mogelijkheid tot gratis annulatie) kan wel nog steeds.
Klik daarvoor hier en bekijk onze verkoopsvoorwaarden op de pagina "Contact"
Het minimum factuurtotaal is steeds € 1350.
De huur varieert naargelang het factuurtotaal.
Stel dat je maar aan 800 euro verbruik komt, dan wordt er toch € 1350 aangerekend.
In dit geval is de huur dus 550 euro.
Stel dat je maar aan 700 euro komt, dan wordt er 650 euro huur gerekend.
700 + 650 = 1350. In dit geval is de huur dus 650 euro.
De huur is dus het verschil tussen wat je verbruikt en 1350 euro.
In elk geval is het minimum factuurbedrag steeds 1350 euro.
Het is dus steeds voordeliger om ervoor te zorgen dat je 1350 euro verbruikt.
Als het factuurtotaal € 1350 of meer is, dan betaal je geen huur meer.
Prijsherziening (in extreme gevallen + na verwittigen + met mogelijkheid tot gratis annulatie) kan wel nog steeds.
Klik daarvoor hier en bekijk onze verkoopsvoorwaarden op de pagina "Contact"
Zoekt het katelijnenhof nog personeel?
Wij zijn regelmatig op zoek naar medewerkers. Als je zin hebt om er bij te komen meld je dan aan via deze link.
Belangrijk: We stellen uitsluitend personeel tewerk op legale manier. Gelieve NIET te solliciteren als u zich hier niet kunt in vinden
Belangrijk: We stellen uitsluitend personeel tewerk op legale manier. Gelieve NIET te solliciteren als u zich hier niet kunt in vinden
In welke zaal zal ons feest doorgaan?
Je mag als klant jouw voorkeur uitspreken voor een zaal maar wij beslissen uiteindelijk welke zaal het wordt. Het is evident dat als jouw groep te klein is voor de kleine zaal dat het dan de grote zaal wordt. Maar stel dat je met een groep van 30 personen bent, dat is een groep die in beide zalen past, dan wijzen wij een zaal toe op een "logische" manier. Als de andere groep maar met 15 is, dan krijgen zij de kleine zaal, als de andere groep met 45 is, dan zetten we die in de grote zaal. Het kan ook afhangen van andere factoren zoals de gekozen formule, dus niet noodzakelijk van de grootte van de groep. In elk geval streven we ernaar om iedereen een zo aangenaam mogelijk event te laten beleven.
Hoeveel personen kunnen er aan 1 tafel zitten? Welke tafelschikkingen zijn er mogelijk?
Ronde tafels zijn voor 6,7 of 8 personen. Lange maakt niet uit. Daarvoor hebben we een aparte pagina. Klik hier voor meer info.
Om hoe laat starten we best met een babyborrel of een receptie?
Het aanvangsuur van de receptie mag je zelf kiezen.
Meestal start dat ergens tussen 14u en 16u.
Maar andere uren kunnen ook.
Hou er rekening mee dat als je frietjes kiest, die na een tweetal uren worden aangeboden.
Dan is het beter om wat later te starten.
Als je om 14u zou starten, komen de frietjes al om 16u en dat is wat te vroeg.
In dat geval is het beter om om 16u te starten.
Als je alleen maar dessertjes kiest dan is 14u, na het middagmaal wel weer prima.
Maar uiteindelijk beslissen jullie zelf.
Meestal start dat ergens tussen 14u en 16u.
Maar andere uren kunnen ook.
Hou er rekening mee dat als je frietjes kiest, die na een tweetal uren worden aangeboden.
Dan is het beter om wat later te starten.
Als je om 14u zou starten, komen de frietjes al om 16u en dat is wat te vroeg.
In dat geval is het beter om om 16u te starten.
Als je alleen maar dessertjes kiest dan is 14u, na het middagmaal wel weer prima.
Maar uiteindelijk beslissen jullie zelf.
Kun je overnachten in het Katelijnenhof?
In het Katelijnenhof kun je niet overnachten.
Maar onze klanten krijgen een speciale prijs voor het verblijf bij het Mercure hotel te Roeselare.
U krijgt een korting op de kamerprijs EN op het ontbijt aan de hand van de promotie code “Katelijnenhof” die u rechtstreeks kan invoeren op het boekingsplatform van hun website.
Verder zijn er ook heel wat leuke hotels en B&B’s in Roeselare, Lichtervelde en Ardooie.
Deze links van de respectievelijke gemeentes vind je hier:
https://visitroeselare.be/nl/eten-drinken-en-slapen/slapen
https://www.lichtervelde.be/logeren-in-lichtervelde
https://ardooie.be/bezoeken/overnachten.aspx
Maar onze klanten krijgen een speciale prijs voor het verblijf bij het Mercure hotel te Roeselare.
U krijgt een korting op de kamerprijs EN op het ontbijt aan de hand van de promotie code “Katelijnenhof” die u rechtstreeks kan invoeren op het boekingsplatform van hun website.
Verder zijn er ook heel wat leuke hotels en B&B’s in Roeselare, Lichtervelde en Ardooie.
Deze links van de respectievelijke gemeentes vind je hier:
https://visitroeselare.be/nl/eten-drinken-en-slapen/slapen
https://www.lichtervelde.be/logeren-in-lichtervelde
https://ardooie.be/bezoeken/overnachten.aspx
Hoe neem je een optie op een datum?
Je kunt geen optie nemen op een datum. Er zijn teveel problemen met personen die niets laten weten als ze beslissen om het feest niet te laten doorgaan, vandaar.... Meteen reserveren is wel mogelijk.